Сублімаційний повноколірний друк на атласній краватці

Сублімаційний друк

Сублімаційний друк – спосіб нанесення зображення на синтетичні тканини. Застосовується при нанесенні фірмової символіки на текстильні вироби з поліестеру та поліефіру (шифон, атлас).

Переваги сублімаційного друку

Дозволяє отримати на тканині довговічне зображення в яскравих кольорах. Нанесене зображення не відчувається на дотик, на відміну від термодруку плівкою чи шовкодруком. Тобто, у процесі сублімації відбувається фарбування волокон самого виробу, а не нанесення фарби «зверху» на тканину. 

Друк на тканині, одязі та аксесуарах

Реклама, що розміщується на предметах повсякденного вжитку, є однією з найбільш ефективних. Вона постійно перебуває на очах у великої кількості потенційних споживачів товару, продукту або послуги, а якість пропонованої продукції автоматично асоціюється у майбутніх покупців з якістю виробів.

Сублімаційним способом друкується логотип на таких носіях реклами: 

  • Шарфи, хустки;
  • Майки, футболки;
  • Краватки;
  • Рекламні зображення в вітринах на тканині;
  • Штори, фіранки, жалюзі;
  • Прапори, вимпели, прапорці;
  • Перетяжки, транспаранти, плакати;
  • Декоративні подушки.

Технологія сублімаційного друку

Для друку використовується струменевий принтер з сублімаційними чорнилами, сублімаційний папір (виконує роль проміжного носія) та термопрес. Слід зауважити, що на папір зображення наноситься в дзеркальному відображенні.

Процес перенесення зображення здійснюється за допомогою термопреса при температурі 180 – 220°С. Тверді частинки фарби з поверхні паперу під впливом температури та тиску, в газоподібному стані, сублімують в  волокна тканини.  Такий спосіб нанесення має виняткову стійкість зображення до фізичних і хімічних впливів.