Сублімаційний друк – спосіб нанесення зображення на синтетичні тканини. Застосовується при нанесенні фірмової символіки на текстильні вироби з поліестеру та поліефіру (шифон, атлас).
Переваги сублімаційного друку
Дозволяє отримати на тканині довговічне зображення в яскравих кольорах. Нанесене зображення не відчувається на дотик, на відміну від термодруку плівкою чи шовкодруком. Тобто, у процесі сублімації відбувається фарбування волокон самого виробу, а не нанесення фарби «зверху» на тканину.
Друк на тканині, одязі та аксесуарах
Реклама, що розміщується на предметах повсякденного вжитку, є однією з найбільш ефективних. Вона постійно перебуває на очах у великої кількості потенційних споживачів товару, продукту або послуги, а якість пропонованої продукції автоматично асоціюється у майбутніх покупців з якістю виробів.
Сублімаційним способом друкується логотип на таких носіях реклами:
Шарфи, хустки;
Майки, футболки;
Краватки;
Рекламні зображення в вітринах на тканині;
Штори, фіранки, жалюзі;
Прапори, вимпели, прапорці;
Перетяжки, транспаранти, плакати;
Декоративні подушки.
Технологія сублімаційного друку
Для друку використовується струменевий принтер з сублімаційними чорнилами, сублімаційний папір (виконує роль проміжного носія) та термопрес. Слід зауважити, що на папір зображення наноситься в дзеркальному відображенні.
Процес перенесення зображення здійснюється за допомогою термопреса при температурі 180 – 220°С. Тверді частинки фарби з поверхні паперу під впливом температури та тиску, в газоподібному стані, сублімують в волокна тканини. Такий спосіб нанесення має виняткову стійкість зображення до фізичних і хімічних впливів.